fbpx
< Terug naar overzicht

Ga aan de slag met de nieuwe look & feel

Je zag het misschien al, maar Weekend van de Klant kreeg een nieuwe look & feel.

Voor de achtste editie van het event trekken we voluit de kaart van connectie en verbinding. Meer specifiek de verbinding tussen jou als handelaar, je klanten en de stad of gemeente waar jij het leven doet bruisen.

 

De gele lijn

De gele lijn symboliseert deze verbinding. Je vindt deze terug in al onze communicatie:

 

De gele lijn in de gaststeden!

In Mechelen, Brussel en Rixensart gaan we een stapje verder. Daar vind je onze gele bank: de centrale ontmoetingsplek van Weekend van de Klant op 5 en 6 oktober. De bank is ontworpen door Jef Rutten en staat garant voor tal van gezellige momenten!

 

Ga zelf aan de slag!

Ook jij kan aan de slag met deze nieuwe look & feel!

  1. Verzeker je gratis promopack, dit kan je aanvragen nadat je je winkel(s) geregistreerd hebt.
  2. Versier je winkel met gele accenten:
    • Zet gele bloemen aan de kassa
    • Highlight de hele items van je winkel in de etalage
    • Voeg gele decoratie toe in je etalage (citroentjes!)
    • Hang gele post-its met motivational quotes in je paskamer op (Hé Knapperd, dat staat je beeldig!)
  3. Stimuleer de verbinding:
    • Vraag klanten een leuk bericht na te laten op een gele post-it voor jou en je personeel.
    • Verbindt je ingang met die van je buurman of -vrouw aan de hand van een gele stoeplijn.
    • Of werk samen met je buurman aan een geconnecteerde raamtekening op je etalage.
    • Spuit een oud krukje of een oude stoel geel (of leg er een gele sjaal over) en zet hem buiten, de ideale plek om een praatje te slaan.
  4. Verwen je klanten Geel hard:
    • Biedt hen een gele limonade (of een mimosa) aan.
    • Ga voor cupcakes met geel glazuur.
    • Of ga voor de Weekend van de Klant attenties met gele lijn.